2 Jul 2014

OUTFITS 2/7/2014

Adéla

instagram: @ADELAKA

Dneska mám na sobě hadříky z obchodu Oasap.com. Jediná nevýhoda objednávání online je, že ať to na fotkách vypadá jakkoli, výsledná podoba oblečku na vaší postavě může být úplně jiná. To se mi přesně stalo s těmito kalhotami - myslela jsem, že budou mít trochu jiný střih i materiál, což mě trochu mrzelo, protože jsem se na ně těšila. Na druhou stranu košile sedí pěkně, a protože je volnější stejně jako kalhoty, vznikl z toho velmi pohodlný outfit, který je zároveň elegantní a hodí se jak do města tak do kanceláře, na večeři, prostě kamkoli. Look jsem doplnila šperky Oasap, H&M, hodinkami ze silikonove.hodinky.cz a vintage psaníčkem.
Btw, nakupujete online? A jaké jsou vaše zkušenosti se zakoupeným oblečením v reálu? Často se stane, že mi špatně sedí velikost, ale to ještě není takový problém jako když vám třeba přijde v úplně jiné barvě, čož už jsem také bohužel zažila. Ale zase není nic lepšího, než když vám přijde balíček do schránky nebo výzva na poštu a vy už se nemůžete dočkat, až to rozbalíte. :) 

I am wearing some stylish clothes from Oasap.com today. The only bad point about shopping online is that the ordered clothes will might look a little bit different in real than in the pictures. It has happend to me with these pants - I thought, they will have a different shape and will be made of a dfferent material, which I was sorry about. At the other side, the blue Oasap shirt fits good. And beacause the bothe pieces are loose, it has became a very comfortable outfit, which is alo elegant and you can wear it everywhere, to the city center, dinner, work etc. The look is finished with accessories from Oasap, H&M, watches from silikonove-hodinky.cz and with a vintage clutch. 

Kupuj zde - Buy it here
1. Modrá košile - Blue ShirtSHOP HERE
2. Kalhoty s nízkým pasem - Harlem pants - more colours - SHOP HERE
3. Zlatý náhrdelník - Golden necklace - SHOP HERE







Tessie

instagram -  @tessie93

O svetru za 30 Kč ze sekáče jsem už psala, ale až teď ho ukazuji. Je sice taky trošku větší, ale to by člověk už chtěl asi moc, aby byla věc levná a ještě v jeho velikosti :D Je ze strašně příjemného materiálu a tu barvu prostě miluju.. Baby pink u mě tuhle sezónu vede :) Crossbody béžová kabelka je z H&M, jeggings ze Zary, boty Converse a pastelový náramek taky z H&M. Jaká je vaše nejoblíbenější barva tuto sezónu? :)

I've mentioned this 1,5 dollar sweater in our previous article but I'm showing it now for the first time. It is a bit oversize but I guess you can't have everything - good price and perfect size :D It is so comfortable to wear and I just love the colour. Baby pink rules this season :) Beige crossbody handbag is H&M, jeggings are from Zara, shoes are Converse and baby pink bracelet is also from H&M. What is your favourite colour this season? :)






No comments:

Post a Comment

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...